Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky upravují dodavatelsko - odběratelské vztahy v oblasti prodeje zboží mezi prodávajícím (Kateřina Volková,Bohdíkovská 2211/98,787 01 Šumperk,IČO:76077047) a jejími obchodními partnery (dále jen kupující).

I. Výklad pojmů

„Příjemcem (Kupujícím)“ se rozumí fyzická nebo právnická osoba, na jejíž adresu je zboží na základě objednávky zasíláno. Příjemcem může být zákazník nebo jakákoliv, jím v objednávce určená osoba.
"Zbožím" se rozumí věc, kterou nabízí prodávající k prodeji a dodání v nabídce zveřejňované na veřejně přístupných internetových webových stránkách www.kamodel.cz a kterou si zákazník zakoupí prostřednictvím internetové objednávky.
"Zasláním zboží“ se rozumí předání zboží prodávajícím k poštovní přepravě do místa doručení.
"Dnem zaplacení zboží" se rozumí den, kdy je cena zboží připsána na účet prodávajícího, nebo předána prodávajícímu osobně při předání zboží.
"Internetovou objednávkou zboží“ se rozumí vložení vybraného zboží do tzv. "nákupního košíku" , vyplnění všech požadovaných údajů ve formulářích a řádném dokončení objednávky.
"Potvrzení objednávky" je e-mailem zaslaná zpráva prodávajícího o tom, že objednávka kupujícího byla akceptována.
"Internetovou nabídkou zboží" se rozumí aktuální nabídka zboží spolu s ceníkem prezentovaná prodávajícím na internetových stránkách www.kamodel.cz
"Místem doručení“ je adresa nebo místo určené zákazníkem, na kterou má prodávající zaslat zboží.

II. Objednávka

Odesláním internetové objednávky vybraného zboží kupující potvrzuje závaznost své objednávky a vyjadřuje souhlas s obchodními podmínkami. Pokud kupující při zadávání objednávky správně vyplní povinné údaje, bude mu do e-mailu doručen výpis objednávky jako potvrzení zapsání objednávky do objednávkového systému s odkazem na kontrolu objednávky a stav jejího vyřizování. Pokud neodojde výpis objednávky na zadanou e-mailovou adresu obratem, prosím kontaktujte nás.
Objednávat je možno následujícími způsoby:
- Prostřednictvím elektronického obchodu na www.kamodel.cz,email:info@kamodel.cz
- Telefonicky v pracovní dny (Po-Pá) v době od 8:00 do 17:00 hodin na mob. telefonním čísle +420 723 218 096
Prodávající si vyhrazuje právo v určitých případech zpětně nechat potvrdit objednávku a v určitých případech vyžadovat platbu předem na účet. V případě odmítnutí kupujícím je tato objednávka považována za neplatnou.

III. Ceny a způsob platby

Všechny ceny jsou konečné. Prodávající není plátce DPH
K ceně zboží bude připočteno poštovné.
Zboží zůstává až do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.
Způsoby platby:
a) na dobírku při doručení zboží
b) platba předem bankovním převodem
c)hotově při převzetí

  • Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin  

IV. Dodací lhůty

Dodací lhůty jsou uvedené na jednotlivých kartách zboží. U smíšených objednávek se počítá nejdelší dodací lhůta.

O příp. delších dodacích lhůtách bude kupující informován.

V. Odstoupení od smlouvy - storno objednávky

Storno objednávky ze strany kupujícího: Objednávku lze stornovat telefonicky, případně e-mailem, pokud je stav objednávky "přijatá" nebo "vyřizuje se" a zboží nebylo expedováno. V případě pozdějšího zrušení objednávky má prodávající nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů spojených s expedicí zboží.
U zboží objednaného a zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu má kupující – nepodnikatel - fyzická osoba právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování či jinak znehodnocené, v původním nepoškozeném obalu spolu s veškerým příslušenstvím zaslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty a to včetně faktur a záručních listů. Po obdržení vráceného zboží vrátí prodávající kupujícímu zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Vrácená částka se bude rovnat rozdílu kupní ceny a nákladů, které prodávající vynaložil v souvislosti s dodáním zboží zákazníkovi (např. přepravné, balné apod.)
Storno objednávky ze strany prodávajícího:
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
a) zboží se již nevyrábí nebo nedodává,
b) výrazným způsobem se změnila cena dodavatele zboží.
c) z technických důvodů, živelné pohromy apd.
V těchto případech bude kupující neprodleně kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. Pokud kupující již zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.

VI. Expedice zboží, cena přepravy a převzetí zboží

Osobní odběr - zboží může převzít i osoba k tomu pověřená (oprávněná) kupujícím. Tato osoba se musí dostatečně identifikovat a prokázat občanským průkazem.
Zboží je možno kupujícímu zaslat přepravní službou (PPL, Česká pošta,aj.).
Cena přepravy:
Cena: ČP - Balík do ruky - Dobírka: 145,-Kč
Cena: ČP - Balík na poštu - Platba předem: 110,-Kč
Cena: ČP - Balík do ruky/na poštu - Dobírka: 115,-Kč
Cena: ČP - Obyčejné psaní: 30,-Kč

Při dodání je kupující povinen překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost balení,poškození krabice apd..) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.
Neúplnou nebo poškozenou zásilku je kupující povinen neprodleně oznámit e-mailem na adresu info@kamodel.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento do 24 hodin zaslat prodávajícímu. Pokud převzetí zásilky kupujícím od dopravce je stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození zásilky nemá kupující žádný nárok.

VII. Reklamace

Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením. Záruka se nevztahuje na zboží mechanicky poškozené, nefunkční z důvodu špatné nebo žádné údržby. Záruční doba trvá 24 měsíců.

Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti sdělit vždy písemně a doporučeně, nebo e-mailem, bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží. Reklamační list musí obsahovat datum dodání zboží, název zboží, reklamované množství, popis závady a návrh na vyřízení reklamace. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující na adrese prodávajícího.

VIII. Ochrana poskytovaných údajů

Svojí registrací učiněnou zasláním objednávky přistupuje zákazník na níže uvedené podmínky:

Při nakládání s osobními daty se provozovatel tohoto internetového obchodu zavazuje řídit Zákonem č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Provozovatel obchodu prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze pro jeho interní potřebu a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či jinak zneužity.